Teknik Servis İşleyişi

  • Teknik servisimizde arıza tespit ücreti yoktur. Onarım yapılmayan üründen ücret alınmaz.
  • Parça ve işçilik maliyeti ne kadar olursa olsun tüm servis işlemlerinde müşteriden fiyat onayı alınmadan hiçbir işlem yapılmaz.
  • Servisimizde garantisi bitmiş ve bir şekilde garanti dışı kalmış ürünler tamir edilmektedir. Garantisi devam eden ürünler için lütfen ürünlerin kendi yetkili servislerine başvurunuz.
  • Garantisi devam ettiği halde ürün kullanıcı hatası nedeniyle garanti dışı kalmışsa bu tür ürünlerde diğer servislere göre daha ekonomik ve hızlı çözümü servisimizden sağlayabilirsiniz.
  • Tespit edilen arıza için fiyat verildiğinde ve arıza net olarak belirtildiğinde arızayla ilgili başka bir olasılık görünmüyorsa müşteriye hiçbir şekilde ekstra fiyat çıkarılmaz. Sonradan maliyet çıksa bile bu müşteriye yansıtılmaz.
  • Garanti süresi parça değişimi yapılması durumunda yedek parça garanti süresi geçerlidir.
  • Ürün kabulü sırasında müşteri tarafından belirtilen arıza dışında ortaya çıkan arıza, çizik, kırık, klavye tuşu eksiği ve çatlaklarla ilgili sorumluluk müşteriye aittir.
  • Teknik serviste tamir edilen ürünlerde garanti tamir edilen bölgeye ya da değiştirilen parçaya verilir. Garanti ürünün tüm parçalarını kapsamamaktadır.
  • Tamir edilen ürünlere sonradan dışarıdan müdahale edilirse yapılan tamir garanti dışı kalır.
  • Ürünün servise geldiği andan itibaren sorumluluğumuz altındadır. Serviste oluşacak her türlü kaza ve hasar firmamız tarafından sigorta güvencesine alınmıştır.
  • Servise gelen arızalı ürünlerin batarya, usb-pcmci kartları, optik sürücü, mause vb. aksesuarı ve aparatlarıyla dışarıdan görünmeyen varlığının ve niteliğinin tespiti için cihazın içinin açılması gereken, işlemci, hdd., inverter, wireless ve her çeşit dahili kartlar arıza tespit formunda belirtilmez. Bu tür parçaların formda belirtilmesi isteniyorsa teslimattan önce tespiti istenmelidir. Aksi taktirde sonradan yapılacak itirazlar geçerli sayılmaz.
  • Servise gelip arıza tespiti yapılan ürünler müşteriden fiyat onayı alındıktan sonra 3 iş günü içinde tamir edilir. En geç tamir süresi 30 iş günüdür. İstisna arıza durumları, uzun süren test süresi ya da parça bekleme gibi uzun zaman alan özel durumlar olursa müşteriye ayrıca bilgi verilip onay alınır.
  • Tamir edilsin veya edilmesin 3 aydan fazla serviste kalan ve sonuç bildirildiği halde alınmayan cihazlarla ilgili hiçbir sorumluluk kabul edilmez.
  • Serviste müşteriden tamir onayı alınmayan, sadece arıza tespitine bakılan ürünlerde cihazın orijinal yapısını bozacak hiçbir müdahalede bulunulmaz. Sadece müşterinin belirttiği doğrultuda inceleme yapılarak ön tespitte bulunulur.
  • Müşteri tarafından onay tamir onayı alınan cihazlar bazen onay alınmasına rağmen tamir edilemeyebilir. Bu durumda tamir edilen bileşenin tamirinden sonra başka bir sorunun çıkmasından ya da arızanın kapsamının müdahale edilmeden tespit edilememesinden kaynaklanabilmektedir. Böyle durumlarda müşteriden hiçbir ücret talep edilmeden ürün iade edilir.
  • Onarım yapılamayan ürünlerde chipset arızası vs. gibi sorunlarda ürün tamir edilememesine rağmen arıza belirtisi ürün teknik servise geldiği andaki arıza belirtisiyle aynı olmayabilir. Bu durumlarda ürünün eski haline getirilebilmesi söz konusu değildir ve servisimizde bu tür durumlardan dolayı sorumluluk kabul edilmemektedir.
  • Tamiri onaylanmayan ürünlerin teslimatı hemen beklenmemelidir. De-monte olan ürünün toparlanması zaman alacağından arada en az bir gün zaman bırakılmalıdır.
  • Serviste tamir edilen ürün garanti süresi içerisinde aynı arızayı 3 kereden fazla tekrar ederse müşteri yaptığı ödemeyi iade alabilir.
  • Servise teslim ettiğiniz cihazlarınızla ilgili bilgileri lütfen tam ve eksiksiz olarak veriniz. Kabul sırasında arızayı ve arızanın ne olduğunu, hangi durumlarda ortaya çıktığını eksiksiz olarak belirtiniz.
  • Cihazınızda önemli bilgi olup olmadığını, bilgisayarda varsa şifre bulunup bulunmadığını mutlaka belirtiniz. Bilgileriniz önemliyse kayıt sırasında mutlaka bu durumu belirterek bilgilerinizin yedeklenmesini isteyiniz. Bizim için bilgisayarların bilgi güvenliği servise gelen bilgisayarlarlardan daha önemlidir.

Not: Kargo ile yapılan gönderilerde mutlaka ilgili kişinin adı, soyadı, adresi ve iritbat için en az iki telefon numarası bulunmalıdır. Gönderilen kutunun icerisine cihazın arızasıyla ilgili bilgilerin net olarak yazılması gerekmektedir. Kargo gönderilerinde taşımadan kaynaklanan hasarları önlemek için mutlaka ürün kendi yapısına uygun ambalajla konulmalı, mümkünse taşıma çantası gönderilmemelidir.

 

Cep Telefonu Tamiri
Cep Telefonu Tamiri

Telefon Tamiri

Profesyonel uzman ekipler tarafından yapılan arıza tespiti sonrası onayınızla birlikte telefonunuzu tamir edip en kısa zamanda yepyeni haliyle size teslim ediyoruz.

 

Devamını Oku

 

 

 

Yazlım – Web Sitesi

Akınsoft Yazılım
Akınsoft Yazılım

AKINSOFT BAYİ

Yazılım Nedir

Yazılım bir teknoloji terimidir.Anlamı; Hem bilgisayar sistemini oluşturan donanım parçalarının yönetimini hem de kullanıcıların işlerini yapmak için gerekli olan komutlar topluluğuna yazılım denilmektedir.

Devamını Oku

 

 

 

Notebook – PC Tamiri

Laptop Tamiri
Laptop Tamiri

Profesyonel uzman ekipler tarafından yapılan arıza tespiti sonrası onayınızla birlikte telefonunuzu tamir edip en kısa zamanda yepyeni haliyle size teslim ediyoruz.

Hızlı Servis
Notebook serviste süre çok önemlidir.Ürün bize ulaştıktan sonra bir gün içerisinde arıza tesbit edilerek fiyat bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Devamını Oku