Laptop Notebook Tamiri
Bu sorun genellikle anakart üzerindeki vga chipseti ile alakalı bir problemdir. Tabi bunun dışında ekran yada diğer aksamlardan kaynaklanan bir problemde olabilir. Bu sorun anakart değişimi ile çözülebilir, bunun dışında servisimizde anakart tamiri ile sorununuzu çözebiliriz.
Bu problem genellikle ısıya bağlı olarak oluşur. Özellikle harici bir ekran kartınız varsa yoğun grafik kullanımı veya tozlanmadan dolayı ekran çipiniz bozulmuş olabilir.
Eski tip LCD ekranlarda ekran florasan ışına elektrik aktaran inverter parçasında bir problem olabilir. Küçük olasılıkla ekran florasanlarınız arıza yapmış olabilir.
Adaptörünüz ile ilgili bir sorun var demektir. Eğer ki adaptörünüz orjinal ise tamir ettirmelisiniz yada aynı volt ve amperde bir adaptör ile değiştirmelisiniz.
Kırılmış durumda ekranların maalesef tamiratı mümkün değildir. Değiştirilmesi gerekir.
VGA chipset ile ilgili bir problem olabilir, servisimizde kontrol etmemiz gerekmektedir.
Tabii mümkün, servisimize başvurduğunuz taktirde size uygun cpu(işlemcilerin) listesi ve fiyatları bildirilecektir
Uzun zaman bakım yapılmadan kullanılan dizüstü bilgisayarlarda, ortamdan oluşan tozlardan dolayı bu sorun yaşanmaktadır. Notebook temizliğini öneririz. İhmal ederseniz gerekli soğutma gerçekleşmeyeceği için donanımsal sorunlar meydana gelebilir.
Bilgisayarların temel olarak ısınabilecek birkaç bileşeni vardır. Bunlar İşlemci (CPU), Ekran kartı (GPU), KUZEY ve GÜNEY köprüleridir. Güney köprüleri nadir ısınır.
İşlemci, Ekran kartı ve kuzey köprüsü saniye başına yüksek işlem hacmine sahip oldukları için ısınmaları olağandır. Isınmaya sebebiyet verecek unsurların başında, soğutucu fanların görevini yerine getirememesi gelmektedir.
Diğer sebepler; Termal macunun kuruması, Chip bacaklarının aşırı ısınmayla oluşan soğuk lehim problemleri vb. Bilgisayarınızda aşırı ısınma varsa, daha büyük bir arıza oluşmadan bakımını yaptırmanızı tavsiye ederiz.
İşletim sistemi kurulumları (Format) garantiyi etkilemez. Garantiyi yalnızca bilgisayarınızın donanımlarını arka planda gizlice çalışarak zorlayan illegal programlar etkileyebilir.
Bilgisayarınıza sıvı temas ettiyse paniğe kapılmayın. Önce hızlıca bilgisayarın elektrik bağlantısını kesin, eğer laptop kullanıyorsanız hemen bataryasını çıkarın.
Sıvı teması, elektrik olmadığı sürece bilgisayarınıza fazla zarar vermeyebilir. En büyük arızalar sıvı temasından sonra bilgisayarın çalıştırılmasından kaynaklanmaktadır.
Sıvı teması olursa batarya ve elektrik bağlantısını kesip servisimizde hızlıca çözüme ulaşabilirsiniz.
Uysal Yazılım ve Laptop Servisi Hakkında
Servis saat ücreti olarak hesaplanır.
Lisanssız yazılım kesinlikle yüklenmez. İşletim sistemine müdahale edilmesi veya yeniden yüklenmesi gerektiği durumlarda kullanıcı legal lisans ve yazılımlarını sunmakla sorumludur. Aksi durumda işlem yapılmayacaktır.
Servisimiz yazılım olarak Windows işletim sistemleri ve Office uygulamalarının tüm versiyonlarına destek verir. Bunun dışında AKINSOFT ürünlerinin satış ve desteğini sağlamaktadır.
Arıza tesbiti yapıldıktan sonra müşteri kendi isteği ile cihazın onarımından vazgeçerse, minimum arıza tespit ücreti müşteriye fatura edilir. Tamir edilen veya teşhisi yapılan cihaz, servis ücreti tahsil edildikten sonra teslim edilir. Kullanılan uygulama programları, özel programlar veya yardımcı programlardan kaynaklanan arızalar ve bunların giderilmesi Uysal Yazılım merkez, şube veya anlaşmalı temsilcilikleri yükümlülüğünde değildir.
Çalışma saatlerimiz
Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00
Cumartesi 09:00 - 15:00
arası olup çalışma saatleri dışındaki hizmetler normal ücretlerinden % 50 zamlı tarife ile uygulanırlar
Servis Anlaşması, kurumlara yönelik tüm bilgisayar, notebook, yazıcı ve çevre birimlerinin her türlü donanım ve yazılım arızalarının anlaşma süresi boyunca ister Uysal Yazılım laboratuvarlarında, ister müşteri yerinde limitsiz servis ve teknik destek alabileceği bir servis şeklidir,
Bilgisayar, notebook, yazıcı ve çevre birimi adedi yaklaşık on cihaz üzerinde olan ve üst sınırı binlerce cihazı geçen ve tüm cihazlarının devamlı çalışır durumda olması için beklemek ve üzülmek istemeyen, bilgi işlem sorumluları ve bilgi işlem departmanı olmayan tüm kurumlar Servis Anlaşması yaptırmalıdır.
Servis anlaşması süresince Uysal Yazılımda veya müşteri yerinde limitsiz servis desteği, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yerine yedek cihaz bırakılması, Novell, NT, 2000, XP, Linux çoklu işletim sistemi, Win 95, Win 98, Win 2000, Win Vista, Win 7, Win 8, Win 10,Win ME, XP, Linux işletim sistemi desteği, bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, plotter, projeksiyon cihazı, digital fotoğraf makinası, POS yazıcı ve diğer çevre birimleri onarımı, MS Office uygulamaları ve virus desteği, Yetkili Servis Merkezi olduğumuz markalarda garanti hizmetleri, orjinal yedek parça desteği, diğer markalarda müşteri adına hareket desteği standart hizmetlerimizden olup gerektiği durumlarda eleman outsourcing, eleman bordralama, help desk ve benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir.
Kullanıcıya özel olan Servis Anlaşması fiyatları tüm ön yargıların aksine ancak görünce ve karşılaştırınca anlayabileceğiniz şekilde ekonomik ve caziptir.
Kurumsal Bakım Anlaşması olan müşteri Uysal Yazılım Servis Anlaşması destek masasına telefon, e-mail veya internet online arıza bildirimi yolu ile destek ihtiyacını bildirir. Aynı gün içerisinde müşteri ile temasa geçirilerek gereken şekilde arızaya müdahile edilir ve genellikle giderilir. Müşteri kullanıcı adı ve şifresi ile internet üzerinden tüm arızları cihaz ve servis işlemlerini takip edebilir.
Genellikle 12 ay süre yapılan Servis Anlaşmaları istek üzerine daha kısa veya uzun sürelerle yapılabilir.
Servis anlaşmalı müşteri önceliği en üst seviyede olan müşteri sınıfımızdır. Destek için bekleme sorunu olmayan müşteriler devamlı çalışan ve minimum düzeyde iş gücü kaybeden kullanıcılardır. Sisteminizi ve sizleri tanıyan eğitimli, güvenilir ve ciddi bir ekip ile çalışmak, anlaşma süresince herhangi bir ek ücret ödememek gibi avantajlar bizlerle senelerce devamlı çalışan kullanıcıların vazgeçemediği avantajlardır. Ayrıca Anlaşma kapsamına girmeyen tüm servislerde % 25 indirim hakları vardır.